25 Ekim 2011 Salı

ŞEKERDEN ÇİÇEKLER VE KURSUMUZ

"ORKİDE"




"GALA"

"GÜL"

VEEE KURS GÖRÜNTÜLERİMİZ

ÇİÇEKLER YAPIM AŞAMASINDA 

ÖĞRETMENİMİZ " AYŞE YAMAN"

KURS SONUNDA BİTMİŞ BİR HALDEYİZ

Geçen hafta cumartesi günü sevgili Ayşe'nin "şekerden çiçekler" kursuna katıldım. Ayşe'nin blogunun sıkı takipçisiydim, Türkiye'ye gelip kurs vereceğini görünce hemen mail atmıştım. Kurs tarihini belirledik ve ben büyük bir heyecanla bekledim.  Gerçekten çok güzel ve yorucu bir gün geçirdik. Ayşe'yi ve Şehnaz'ı tanımış olmaktan çok mutlu oldum. Yukarıda gördüğünüz çiçekleri yapmak için saat 11:00'den 19:00'a kadar ter döktük. Ayşecim, bu güzel çiçekleri bize öğrettiğin için, bıkmadan sorularımızı cevapladığın için çooook teşekkürler. Tekrar görüşmek üzere...

8 yorum:

ayseyaman dedi ki...

Gulcihan cok sevindim kurs goruntulerini yayinladigin icin, ayii ne cirkin cikmisim iskelotor gibi..cok yorucu cok keyifli bir gundu benim icinde...ellerinize kollariniza saglik, harika cicekler yaptiniz, devamini bekliyorum, aklina takilan yerleri cekinmeden sorabilirsin...ben masayi da inceliyorum, basta gulleri yaparken bayagi duzenli gitmisiz ama sonra dagitmisiz, en son giderkenki pozumuzun saginda masa daginikliktan gorunmuyor bile..:)
geldigin icin cok tesekkurler, haberlesmek uzere, sevgilerle

ayseyaman dedi ki...

ben sagi solu da sasirmisim, bugun baska bir egitimden cikinca :)

Pasta Perileri dedi ki...

Ayşecim sayende yaptık harika çiçekleri :) Sen masaya takmıştın zaten, sonlara doğru kendimiz de dağıldık zaten, masa nasıl toplu kalsın:) Üst üste o kadar eğitim verince sağı solu şaşırman çok normal. Takıldığım yerlerde başını ağrıtıcam artık. Ben teşekkür ederim. Görüşmek üzere.

ayseyaman dedi ki...

her zaman :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

çoook güzeller!!!

Sevgiler,
Evren

Pasta Perileri dedi ki...

Evrencim, teşekkürler :)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerinize emeklerinize sağlık.
Herbiri diğerinden güzel sanat eserleri.
Sevgilerimle...

Pasta Perileri dedi ki...

Sevalce, cok tesekkurler guzel yorumun icin. Sevgiler,
Gulcihan